Ophold på suldrup kro
Super ophold og virkelig hyggelig værelse og værterne var virkelig søde og friske og serverede lækkert mad.
Peder - Fredericia
Alt var perfekt.
Lækker mad. Godt værelse og hyggelig og god betjening. Gode parkeringsforhold.
Kunne ikke være bedre.
Arne - Odense
Ophold på Suldrup kro.
Et aldeles dejligt ophold som vi sent vil glemme. Dejligt værelse , rigtig lækkert mad og der var rigelig af det. Hyggelige værtfolk som gjorde alt for at vi fik et dejligt ophold og det fik vi bestemt så helt sikkert 5 stjerner.
Grethe - Sønderborg