ANMELDELSER AF Suldrup Kro
  194 anmeldelser
Ophold på suldrup kro 

Super ophold og virkelig hyggelig værelse og værterne var virkelig søde og friske og serverede lækkert mad.

Peder - Fredericia
Alt var perfekt. 
Lækker mad. Godt værelse og hyggelig og god betjening. Gode parkeringsforhold. Kunne ikke være bedre.
Arne - Odense
Ophold på Suldrup kro.  
Et aldeles dejligt ophold som vi sent vil glemme. Dejligt værelse , rigtig lækkert mad og der var rigelig af det. Hyggelige værtfolk som gjorde alt for at vi fik et dejligt ophold og det fik vi bestemt så helt sikkert 5 stjerner.
Grethe - Sønderborg